Marketingovou komunikaci T-Mobilu povede Martin Jaroš

22. 6. 2010 09:06

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Máme první fotky z Agentury roku. Podívejte se, jak jsme oslavili vítěze!

Letošní slavnostní předávání cen Agentury roku proběhlo v úterý 16. dubna v prostoru Václaváku 22. Bylo s námi u toho přes sto hostů a zábava byla ohromná. Přinášíme vám první část fotogalerie.

Reklama
SDG

Novým ředitelem marketingové komunikace mobilního operátora T-Mobile bude od července Martin Jaroš (33), který dosud pracoval pro konkurenční Vodafone. Nahradí Lucii Tarbajovskou. Firma to uvedla v tiskové zprávě.
Jaroš od roku 2001 působil ve společnosti Oskar, posléze Vodafone Czech Republic. Začínal v PR, později byl šéfredaktorem zákaznického časopisu, vedl interní tým kreativců, a nakonec odpovídal za značku Vodafone na českém trhu a všechny části marketingové komunikace.
V průběhu roku 2008 působil jako krizový manažer pro oblast marketingové komunikace v tureckém Vodafone a od konce roku 2008 do současnosti byl odpovědný za značku, zákaznické průzkumy a plánování médií ve Vodafonu v Maďarsku.
„Chci pořád to samé – dělat to nejlepší pro zákazníka. A je pro mě čest, že teď můžu sloužit té největší komunitě s 5,5 milionu členů,“ uvedl.
Přesuny manažerů i řadových pracovníků mezi tuzemskými operátory nejsou nijak neobvyklé. Na začátku roku například z T-Mobile do O2 přišel marketingový ředitel Jiří Dvorjančanský.
Společnost T-Mobile Czech Republic působí na českém trhu od roku 1996. K 31. prosinci 2009 firma obsluhovala více než 5,46 milionu zákazníků.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení