Novým ředitelem marketingové komunikace mobilního operátora T-Mobile bude od července Martin Jaroš (33), který dosud pracoval pro konkurenční Vodafone. Nahradí Lucii Tarbajovskou. Firma to uvedla v tiskové zprávě.
Jaroš od roku 2001 působil ve společnosti Oskar, posléze Vodafone Czech Republic. Začínal v PR, později byl šéfredaktorem zákaznického časopisu, vedl interní tým kreativců, a nakonec odpovídal za značku Vodafone na českém trhu a všechny části marketingové komunikace.
V průběhu roku 2008 působil jako krizový manažer pro oblast marketingové komunikace v tureckém Vodafone a od konce roku 2008 do současnosti byl odpovědný za značku, zákaznické průzkumy a plánování médií ve Vodafonu v Maďarsku.
„Chci pořád to samé – dělat to nejlepší pro zákazníka. A je pro mě čest, že teď můžu sloužit té největší komunitě s 5,5 milionu členů,“ uvedl.
Přesuny manažerů i řadových pracovníků mezi tuzemskými operátory nejsou nijak neobvyklé. Na začátku roku například z T-Mobile do O2 přišel marketingový ředitel Jiří Dvorjančanský.
Společnost T-Mobile Czech Republic působí na českém trhu od roku 1996. K 31. prosinci 2009 firma obsluhovala více než 5,46 milionu zákazníků.
Agentura roku se blíží do finále, hlavní shortlisty jsou zveřejněny
Boomerang Communication, McCann Prague, nebo VCCP? Kdo se letos stane vítězem hlavní kategorie Agentury roku?