Makro nabízí novou službu dovážky

11. 6. 2010 15:06

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Zákazníci velkoobchodního řetězce Makro mohou od 26. května využít novou službu a nechat si dovézt veškeré spotřebiče až do svých provozoven či kanceláří. Novinka zahrnuje kromě dopravy přímo na místo určení i montáž a instalaci nových výrobků či nábytku, ale nezapomíná ani na odvoz starého a již nepotřebného spotřebiče. Tímto krokem vychází Makro vstříc potřebám profesionálních zákazníků, kteří čím dál více požadují komplexnost celého transportu. Služba, která rozšiřuje nabídku MServisu, je k dispozici v devíti ze třinácti velkoobchodních středisek, rozšíření na všechna centra je naplánováno na leden 2011.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.