Lagarde`re spouští Motomail, do konce roku očekává 100 tis. uživatelů

30. 6. 2010 15:06

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Společnost Lagarde`re Active ČR spustila 29. června svůj motoristický projekt Motomail. Zde mohou uživatelé prostřednictvím čísel poznávacích značek svého vozu sdílet zprávy s ostatními uživateli, ať už čistě informačního charakteru, např. o dopravní zácpě nebo uzavírce, či zábavného charakteru – oslovovat ostatní řidiče, na které během jízdy narazili. Uživatelé dále mohou pozitivně či negativně hodnotit své motoristické kolegy. Informace z této služby mají sloužit zaregistrovaným i nezaregistrovaným uživatelům, registrace probíhá na danou SPZ. Zprávy lze zaslat konkrétnímu řidiči, nebo je vyvěsit na nástěnku. Odtud mají vybrané zajímavosti a hlášky převzít 7. července moderátoři rádia Evropa 2 a seznamovat s nimi pravidelně posluchače v éteru. Právě Evropa 2 je hlavním sponzorem aplikace. Mezi další partnery projektu patří firma iCom Vision, která se podílela na vývoji aplikace, dále grafické studio Biopart a společnost Google. Podle Lubora Zoufala, ředitele digitálních aktivit firmy, Lagarde`re do projektu investovala peníze v rozmezí půl až jednoho milionu korun a návratnost očekává do roka a půl. Provozovatel plánuje nabídnout kanál i pro marketingové účely. V současnosti je dle Zoufala cílem projektu do konce roku překročit hranici 100 tis. uživatelů. Po České republice by měl být projekt spuštěn v blízké době také na Slovensku a postupně všude v Evropě, kde Lagarde`re působí.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.