Společnost Lagarde`re Active ČR spustila 29. června svůj motoristický projekt Motomail. Zde mohou uživatelé prostřednictvím čísel poznávacích značek svého vozu sdílet zprávy s ostatními uživateli, ať už čistě informačního charakteru, např. o dopravní zácpě nebo uzavírce, či zábavného charakteru – oslovovat ostatní řidiče, na které během jízdy narazili. Uživatelé dále mohou pozitivně či negativně hodnotit své motoristické kolegy. Informace z této služby mají sloužit zaregistrovaným i nezaregistrovaným uživatelům, registrace probíhá na danou SPZ. Zprávy lze zaslat konkrétnímu řidiči, nebo je vyvěsit na nástěnku. Odtud mají vybrané zajímavosti a hlášky převzít 7. července moderátoři rádia Evropa 2 a seznamovat s nimi pravidelně posluchače v éteru. Právě Evropa 2 je hlavním sponzorem aplikace. Mezi další partnery projektu patří firma iCom Vision, která se podílela na vývoji aplikace, dále grafické studio Biopart a společnost Google. Podle Lubora Zoufala, ředitele digitálních aktivit firmy, Lagarde`re do projektu investovala peníze v rozmezí půl až jednoho milionu korun a návratnost očekává do roka a půl. Provozovatel plánuje nabídnout kanál i pro marketingové účely. V současnosti je dle Zoufala cílem projektu do konce roku překročit hranici 100 tis. uživatelů. Po České republice by měl být projekt spuštěn v blízké době také na Slovensku a postupně všude v Evropě, kde Lagarde`re působí.
Česká cena za PR – Lemur prodlužuje deadline
Dva týdny navíc mají zadavatelé i agentury na zaslání přihlášek do komunikační soutěže, kterou pořádá Asociace public relations (APRA).