Konec zmatků kolem Avastu

4. 6. 2010 20:06

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Když něco, tak Allegro, říká tržiště v mezinárodní kampani od DDB Warszawa

Nový mezinárodní komunikační koncept spouští online tržiště Allegro, reaguje na rostoucí poptávku po větší personalizaci.

Reklama
SDG

Alwil Software se přejmenovala na Avast Software. Důvodem této změny podle Miroslava Jirků, brand manažera Avast Software velmi dobrá znalost produktového jména avast! a naopak poměrně nízká znalost stávajícího jména společnosti.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Bude i český sport bez odpadu?

Bude i český sport bez odpadu?

Ty největší sportovní kluby už podléhají povinnému nefinančnímu reportingu, za pár let se to bude týkat i těch menších. Český sport témata ESG zatím spíš míjel. To se ale začíná měnit.