Kompletní výsledková listina festivalu Cannes Lions

30. 6. 2010 22:06

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

O víkendu skončila ve francouzském Cannes největší akce světové reklamy. Jak dopadla soutěž Cannes Lions se můžete informovat v následující tabulce. České kampaně v ní nehledejte, letošní ročník našim agenturám nepřál. Někteří lidé z českých agentur, kteří do Cannes hlásili své práce, předem přiznávali, že šance na úspěch je velmi malá. Zasvěcenci s nadsázkou tvrdí, že Češi mají v Cannes šanci jen jednou za dva roky. Snad letošní debakl neodradí agentury, aby příští rok opět investovali do poplatků za přihlášení do soutěže. A snad je pohne k výraznějším výkonům. 

Kompletní výsledková listina festivalu Cannes Lions (ke stažení ve formátu XLS) >>>

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.