Kdo letos jede do Cannes na lvy?

4. 6. 2010 16:06

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Když něco, tak Allegro, říká tržiště v mezinárodní kampani od DDB Warszawa

Nový mezinárodní komunikační koncept spouští online tržiště Allegro, reaguje na rostoucí poptávku po větší personalizaci.

Reklama
SDG

Přes sedm tisíc lidí z reklamy, marketingu, médií a příbuzných oborů z celého světa míří letos na francouzskou riviéru na festival Cannes Lions. Podle Cannes Connect, networkingového systému, který pořadatelé letos zavedli, jede do Cannes deset Čechů. Pokud získá jedna ze tří přihlášek od české Y&R zlatého lva, mohl by si jej osobně převzít CCO Jaime Mandelbaum. Kreativní ředitel Y&R Miroslav Pomikal ale spíše počítá s tím, že to bude čistě studijní cesta. "Snažili jsme se, ale u našich stávajících klientů se nám nepodařilo prosadit  navržená kreativní řešení," odpovídá Pomikal na otázku M&M, proč tato agentura letos hlásí podstatně méně prací než vloni. Do Cannes vyrazí i Richard Stiebitz a zůčastní se každoroční schůzky kreativních ředitelů Wundermanu z cca třiceti různých poboček této agentury. Konkrétně to bude na střeše festivalového paláce, tedy nad sály, kde veškerý program bude probíhat. Také Vladimír Bystrov, strategic planner Bison & Rose vyráží do Cannes, ač letos nemá v soutěži žádnou přihlášenou práci. „Pro letošní rok jsme seznam soutěží, které plánujeme obeslat, o něco zkrátili. Jednak tahle legrace v celoročním součtu stojí docela dost peněz, jednak je s psaním přihlášek spojeno dost práce a objektivní šance na vítězství zejména na zahraničních soutěžích jsou relativně menší,“ vysvětloval před časem pro M&M Vladimír Bystrov. Dorazí samozřejmě také René JežFLE Media a Georg HodekIsify, oba reprezentanti festivalu pro ČR a SR. Z Isify přijede také Jan Marcinek a Zuzana Hasanová. René Jež si postěžoval, že festival sice lidi z oboru v Čechách zajímá, ale ne tolik, aby za to museli platit – např. koupí DVD s vítěznými pracemi z minulého roku, které FLE Media nabízí.

 

České agentury na Cannes Lions  2010 2009
Public Prague 8 0
Euro RSCG Prague 8 4
Leagas Delaney 7 3
Mark BBDO 6 5
Kaspen / Jung von Matt 4 0
Passion Communications 4 0
Y&R Prague 3 8
Revolta Prague 2 3
Symbio 2 0
Proximity Prague 2 0
Mather Comm. / Advertures 2 1
Lowe Prague 1 0
Comtech Group 1 0
Boogiefilms 1 0
JWT Praha 1 0
McCannDigital Prague 1 1
Underline 1 0
UM Prague 1 0
Leo Burnett Advertising 0 3
Bison&Rose 0 2
Ogilvy&Mather 0 1
Fuse / Event Concept 0 1
DDB 0 1
Konektor 0 1

 

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Bude i český sport bez odpadu?

Bude i český sport bez odpadu?

Ty největší sportovní kluby už podléhají povinnému nefinančnímu reportingu, za pár let se to bude týkat i těch menších. Český sport témata ESG zatím spíš míjel. To se ale začíná měnit.