Kampaň proti kouření odstartovala v celé Evropě

1. 6. 2010 14:06

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

 

Včera u příležitosti Světového dne bez tabáku začala ve všech členských státech Evropské unie nová televizní kampaň „HELP – Pro život bez tabáku“. Běží na 136 národních televizních kanálech. Kampaň se letos snaží zapojit mladé lidi více do tvorby kampaně skrze tzv. Radu poradců. Tito zástupci se zároveň zúčastňují akcí putovního stanu HELP. Kampaň vybízí lidi, aby se podělili o své tipy, jak přestat kouřit. Také oba dva nové spoty v aktuální kampani byly vytvořeny na základě nápadů získaných prostřednictvím webových stránek HELPu. V každém ze spotů je představen mladý člověk, který dostal originální nápad, jak přestat s kouřením nebo jak nezačít kouřit. Tento nápad ovšem nevypadá příliš efektivně. Televizní divák je proto na konci spotu nasměrován na webové stránky HELP, kde získá skutečné rady. Další novinkou  je bannerová kampaň na internetu a pouliční akce, kde budou mladí lidé moci vyjádřili své postoje formou kresby graffiti na plátno nebo papír za asistence umělců.

 

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.