Heineken bude mít od září v ČR nového ředitele

25. 6. 2010 09:06

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Heineken změní od září generálního ředitele pro Českou republiku. Lievena Van der Borghta nahradí po třech letech Etienne Strijp, který dosud působil na vedoucích pozicích v rámci Heinekenu především v Latinské Americe. Uvedla to firma. Heineken je třetí největší pivovarnickou skupinou na světě a evropskou jedničkou mezi výrobci piva.
Dosavadní ředitel nastoupí do funkce regionálního komerčního ředitele společnosti Heineken pro Afriku a Střední Východ. Belgičan Lieven Van der Borght působil v České republice tři roky. Heineken v té době dokončil akvizici ústecké společnosti Drinks Union, pod kterou patřily pivovary v Krásném a Velkém Březně na Ústecku, v Lounech a v Kutné Hoře. V období, kdy společnost vedl Van der Borght, Heineken uzavřel provozy ve Znojmě, Kutné Hoře a naposledy v Lounech.
Strijp naposledy pracoval jako generální ředitel pobočky v Panamě, předtím působil na stejné pozici v Argentině. V České republice se podle mluvčí Kateřiny Eliášové soustředí na další upevnění pozice skupiny jak na domácím trhu, tak v exportu.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.