Frisco se konečně dočkalo marketingové podpory

4. 6. 2010 20:06

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

 

Značka Frisco ve spolupráci s Czech Fashion připravuje vlastní módní kolekci. Ta vzejde ze soutěže pro mladé návrháře, jejíž vítěz získá odměnu ve výši 40 000 Kč a kontrakt na realizaci kolekce Frisco. Soutěž na webových stránkách www.friscodrink.cz odstartovala 1. 6. a potrvá do 25. 6. Projekt je podpořen kampaní v oborových titulech a komunikací na Facebooku. Realizují ho agentury Concept One a Pleon Impact, která teprve nedávno vyhrála v PR trendu Plzeňského Prazdroje na značku Frisco.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.