Duhová kulička zná vítěze

4. 6. 2010 08:06

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

DPD s agenturou Realness uspěly na evropských SABRE Awards

Ze 13 nominovaných českých projektů v evropské PR soutěž SABRE Awards získala cenu kampaň cílená na kurýry DPD.

Reklama
SDG

Organizátoři mezinárodního festivalu reklamy Duhová kulička rozdali ve čtvrtek ve Zlíně ocenění nejlepším tvůrcům a zadavatelům reklamních spotů. V základních pěti kategoriích si dohromady odnesli 18 ocenění, z toho pět zlatých, pět stříbrných a osm bronzových. Udělena byla i speciální cena dětské poroty Duhový úsměv. Soutěžní přehlídka je součástí doprovodného programu Mezinárodního festivalu pro děti a mládež, který se do soboty koná ve Zlíně.
Do letošního osmého ročníku Duhové kuličky se přihlásilo rekordních 242 prací. „Potěšil nás také velký zájem o studentskou soutěž Young Marbles. Na shortlist nejkvalitnějších prací v rámci Young Marbles byly ale nakonec zařazeny čtyři studentské kreativní týmy,“ řekla manažerka Duhové kuličky Nela Fišerová.
V kategorii televizních reklam si zlaté ocenění odnesla agentura Young & Rubicam s reklamami Tarify na míru společnosti Vodafone.
V kategorii Out Of Home porotu nejvíce zaujala kampaň pro pražský magistrát společnosti Euro RSCG s názvem Co bychom kupovali, kdyby se to nestalo? Kategorii Digital ovládla slovenská agentura Istropolitana Ogilvy. Zlato si odnesla za kampaň Newspeak – Nameday pro pivní značku Zlatý bažant. V tiskové kategorii zvítězila agentura Comtech s kampaní pro Český červený kříž s názvem Příliš pozdě. V poslední soutěžní kategorii Social Campaign si zlato odnesla kampaň Watching is Annoying od Mather Communications pro Nadaci Leontinka.
Speciální cenu dětské poroty Duhový úsměv obdržela EV public relations s reklamami pro společnost Laufen CZ, JIKA – Moje koupelna.
Duhová kulička je ojedinělým projektem, který se kromě kreativity soustředí i na etický rozměr reklamy. Oceňujeme zodpovědný přístup v komerční komunikaci a upozorňujeme na nutnost „znovuobjevení“ etického kodexu reklamy. Součástí festivalu je i odborná konference. Ta se jako jediná v České republice věnuje problematice mediální výchovy.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Pomáháme značkám myslet ekologicky

Pomáháme značkám myslet ekologicky

Trend udržitelnosti je patrný i na eventech. Šafy production radí značkám, jak k němu přistupovat a společně s nimi přichází s inovativními aktivitami.

Bude i český sport bez odpadu?

Bude i český sport bez odpadu?

Ty největší sportovní kluby už podléhají povinnému nefinančnímu reportingu, za pár let se to bude týkat i těch menších. Český sport témata ESG zatím spíš míjel. To se ale začíná měnit.