Direct Pojišťovna rozjíždí kampaně

11. 6. 2010 11:06

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Direct Pojišťovna spouští současně kampaň na podporu pojištění domácnosti i kampaň upozořňující na novinku ve své nabídce – pojištění bonusu za bezeškodní průběh.  Do konce června na všech hlavních televizních stanicích poběží 30s spot „Pyrotechnik“ a kampaň bude nasazena i ve vybraných regionálních rádiích. Na internetových portálech bude kampaň probíhat až do konce srpna. Kampaň na podporu pojištění domácností zase pracuje s motivy poničených předmětů. Probíhat bude na internetu a v tisku do 11. července. Na internetu bude kampaň podpořena prostřednictvím textových formátů, PR a hypertextů. Obě kampaně vytvořila Ogilvy&Mather, o mediální nasazení se postarala agentura MediaVest.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.