Direct Pojišťovna spouští současně kampaň na podporu pojištění domácnosti i kampaň upozořňující na novinku ve své nabídce – pojištění bonusu za bezeškodní průběh. Do konce června na všech hlavních televizních stanicích poběží 30s spot „Pyrotechnik“ a kampaň bude nasazena i ve vybraných regionálních rádiích. Na internetových portálech bude kampaň probíhat až do konce srpna. Kampaň na podporu pojištění domácností zase pracuje s motivy poničených předmětů. Probíhat bude na internetu a v tisku do 11. července. Na internetu bude kampaň podpořena prostřednictvím textových formátů, PR a hypertextů. Obě kampaně vytvořila Ogilvy&Mather, o mediální nasazení se postarala agentura MediaVest.
Česká cena za PR – Lemur prodlužuje deadline
Dva týdny navíc mají zadavatelé i agentury na zaslání přihlášek do komunikační soutěže, kterou pořádá Asociace public relations (APRA).