Dior zvolil Delona „tváří“ pro parfém Eau Sauvage

21. 6. 2010 09:06

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Francouzský módní dům Dior si za novou tvář svého pánského parfému Eau Sauvage zvolil slavného herce Alaina Delona. Ne ale v jeho dnešní podobě. Reklama má podobu sekvence z filmu Bazén z roku 1969. Opálený Delon v ní polehává u bazénu a zvedá se ve chvíli, kdy se ozve šplouchnutí doprovázené slovy „eau sauvage“ (divoká voda). Ve filmu Bazén, jednom z nejlepších, v jakých hrál, byli Delonovými partnery Romy Schneiderová, Maurice Ronet a Jane Birkinová. Delonovi bylo tehdy 34 let, letos oslaví pětasedmdesátku. Novou „akvizicí“ Diora pro potřeby reklamy se stala také americká herečka Natalie Portmanová.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.