Výnosy z mobilních her v regionu letos stoupnou 695 mil. USD

25. 5. 2010 08:05

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Výnosy z hraní her v mobilních zařízeních ve východoevropském regionu letos vzrostou o 18 procent na 695 milionů dolarů, tedy zhruba 13,9 miliardy Kč. V příštích pěti letech by měly průměrně růst o 16,6 procenta ročně. Uvedla to analytická firma Gartner. Počet hráčů mobilních her v regionu by měl vzrůst z letošních 88,5 milionu na 159,2 milionu v roce 2014.
Světové tržby za hry pro mobilní telefony letos podle Gartneru vzrostou o 19 procent na 5,6 miliardy dolarů (zhruba 115,5 miliardy Kč). Napomůže tomu rozrůstající se síť obchodů s aplikacemi spolu s nárůstem na takzvaných mladých trzích. Gartner očekává, že většina hráčů bude nadále tíhnout k bezplatným hrám s podporou reklamy. Podle agentury získali uživatelé bezplatně zhruba 60 až 70 procent her.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.