Volební vysílání na ČT24 sledovalo průměrně 159 000 lidí

31. 5. 2010 09:05

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Máme první fotky z Agentury roku. Podívejte se, jak jsme oslavili vítěze!

Letošní slavnostní předávání cen Agentury roku proběhlo v úterý 16. dubna v prostoru Václaváku 22. Bylo s námi u toho přes sto hostů a zábava byla ohromná. Přinášíme vám první část fotogalerie.

Reklama
SDG

Volební vysílání na obrazovkách kanálu ČT24 sledovalo v sobotu v průměru 159 000 diváků, což představuje podíl 12,9 procenta na počtu všech lidí, kteří tou dobou sledovali televizi. Vyplývá to z údajů České televize.
Blok volebního vysílání od 19:30 sledovalo na ČT24 průměrně 309 000 diváků, což je podíl 11,72 procenta lidí, kteří se tou dobou dívali na televizní vysílání. Alespoň tři minuty vidělo večerní volební studio celkem 1,439 milionu diváků.
Na ČT1 byl nejsledovanější mimořádný volební vstup ve 21:15 s průměrnou sledovaností 564 000 diváků při podílu na publiku 18,1 procenta.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení