Volební vysílání na obrazovkách kanálu ČT24 sledovalo v sobotu v průměru 159 000 diváků, což představuje podíl 12,9 procenta na počtu všech lidí, kteří tou dobou sledovali televizi. Vyplývá to z údajů České televize.
Blok volebního vysílání od 19:30 sledovalo na ČT24 průměrně 309 000 diváků, což je podíl 11,72 procenta lidí, kteří se tou dobou dívali na televizní vysílání. Alespoň tři minuty vidělo večerní volební studio celkem 1,439 milionu diváků.
Na ČT1 byl nejsledovanější mimořádný volební vstup ve 21:15 s průměrnou sledovaností 564 000 diváků při podílu na publiku 18,1 procenta.
Agentura roku se blíží do finále, hlavní shortlisty jsou zveřejněny
Boomerang Communication, McCann Prague, nebo VCCP? Kdo se letos stane vítězem hlavní kategorie Agentury roku?