Verze 1.2 čtečky Hospodářských novin pro iPhone posouvá možnosti uživatelů

3. 5. 2010 08:05

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Čtečka Hospodářských novin (HN reader), patřící mezi nejstahovanější aplikace zdarma v kategorii Zprávy, se právě schválenou verzí 1.2 posunula novými funkcemi a uživatelským komfortem do své další fáze.
Nově si může v Nastavení aplikace uživatel vybrat z pěti typů písma, články odesílat emailem, jednoduše sdílet v sociálních sítích Facebook a Twitter. Čtenáři, kteří mají aktuálně přístup k internetu, mohou vstupovat přes webové rozhraní do diskusí k článkům, pro větší pohodlí diskutujících je možné vepisovat názory v landscape modu.
Pro snadnou orientaci byla do verze 1.2 přidána indikace již přečtených zpráv, takže uživatel na první pohled (dle změněné barvy titulku) vidí, které zprávy již přečetl.
Nové je také listování v článcích, zvětšené je aktualizační tlačítku. Do titulků Blogů, které patří k oblíbeným autorským útvarům, bylo přidáno také jméno autora.
„Úpravy a nové funkcionality vycházely zejména z připomínek a námětů uživatelů aplikace. Velmi si vážíme kladného přijetí aplikace i připomínek k ní. Rádi bychom pokračovali v dalším vylepšování aplikace, proto se součástí aplikace stala registrace uživatelů a následný dotazník, ten by nám měl pomoci zjistit uživatelské preference čtenářů Hospodářských novin v iPhone a navést nás tak na další obsahová i formální vylepšení aplikace,“ doplnila Markéta Houdková z divize Nová média Economia, a. s.
HN reader je stále jednou z mála aplikací pro iPhone zdarma, která nabízí inzerci. Nově je možné v aplikaci zobrazovat také animovanou reklamu, partnerem pro prodej reklamy se stala společnost Crazy Tomato, která se specializuje na prodej mobilní reklamy a tvorbou mobilní marketingové komunikace.
Čtečku i její úpravy vyvinul pro poskytovatele obsahu společnost Economia, a. s. developerský tým pro iPhone „Apps Dev Team“.

-zem-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.