Téměř 44 % tuzemských webů tvoří firemní stránky

24. 5. 2010 11:05

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Téměř 44 procent webů s koncovkou .cz tvoří firemní stránky, okolo sedmi procent soukromé stránky a podobný podíl mají internetové obchody. Pornografické stránky jsou zastoupeny 0,17 procenta. Vyplývá to z průzkumu sdružení CZ.NIC, které domény .cz spravuje.
Zhruba devět procent webů je nefunkčních a 2,5 procenta na prodej. Zpravodajské weby tvoří 0,67 procenta stránek.
Mezi držiteli domén podle statistiky sdružení převládají organizace s podílem 52 procent, jednotlivci mají 48 procent, z toho 87 procent tvoří muži.
Jednu doménu .cz mělo na konci minulého roku registrovanou 324.993 uživatelů, nejvíce měl jeden uživatel 2498 domén. Mezi zahraničními vlastníky českých domén vedou Němci s 8128 doménami, následují Slováci a občané USA.
Počet registrovaných internetových domén s koncovkou .cz se loni zvýšil o zhruba 128 000 na více než 629 000 adres.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.