Svalovci pro zmrzlinu Mrož od Primy

4. 5. 2010 14:05

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

V letošní roce se marketing společnosti Nowaco zaměří u svých zmrzlin hlavně na mediální podporu značek Mrož a Prima. Sezóna impulzních zmrzlin právě začala a nový spot na značku Mrož od agentury Ogilvy&Mather běží od tohoto týdne v televizi. Je zaměřený na ženy ve věku 18 až 45 let. „Prostřednictvím PR kampaně se zaměřujeme také na podporu značky Prima, resp. jednotlivých výrobků v souvislosti se zaměřením jednotlivých médií napříč portfoliem výrobků Prima,“ doplnil Pavel Kuptík, vedoucí marketingového oddělení Nowaco CR.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.