Stella se ho nemůže dočkat

24. 5. 2010 08:05

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Demagog.cz varuje v nové kampani před dezinformacemi

Projekt Demagog.cz spustil kampaň s cílem bojovat proti šíření dezinformací v České republice. Mottem „Dezinformace nás mohou zasáhnout více, než si myslíme“ se projekt snaží zdůraznit naléhavost osvěty veřejnosti o rizicích, která pro společnost čím dál více představují dezinformace.

Reklama
SDG

Na podporu partnerství značky Stella Artois s Prague Food Festivalem bude v týdnu před vlastní akcí probíhat promo akce v off- i on-trade. V síti Tesco budou přítomny i hostesky. Spotřebitelé za konzumaci ve vybraných restauracích a síti Potrefená Husa nebo nákup piva této značky získají jako festivalový předkrm – výběrový pršut. Dárek v promobalení bude upozorňovat na aktivity Stelly Artois v rámci Prague Food Festivalu. Promo akci pro Pivovary Staropramen připravuje agentura garp*cz.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Demagog.cz varuje v nové kampani před dezinformacemi

Demagog.cz varuje v nové kampani před dezinformacemi

Projekt Demagog.cz spustil kampaň s cílem bojovat proti šíření dezinformací v České republice. Mottem „Dezinformace nás mohou zasáhnout více, než si myslíme“ se projekt snaží zdůraznit naléhavost osvěty veřejnosti o rizicích, která pro společnost čím dál více představují dezinformace.