Mezinárodní reklamní festival PIAF začal včera v Praze na Žofíně a potrvá až do pátku. Festivalová porota bude dnes a zítra vybírat nejlepší z celkem 385 reklam přihlášených do soutěže. Nejvíce prací přihlásily české (177), ale také německé (81) agentury. Více než třicet prací přihlásila německá Grabarz & Partner a také Y & R Prague. Největší zájem byl o kategorie tisk, OOH a video. O program festivalu mají zájem nejen lidé z agentur, ale také zadavatelé reklamy. Kromě marketérů, kteří na festivalu vystoupí, se zůčastní i lidé z firem Heineken, L´Oreal, Nestlé, Citibank Europe, Telefónica O2, IBM ČR či Raiffeisenbank.
Agentura roku se blíží do finále, hlavní shortlisty jsou zveřejněny
Boomerang Communication, McCann Prague, nebo VCCP? Kdo se letos stane vítězem hlavní kategorie Agentury roku?