PIAF je česko-německý reklamní festival

20. 5. 2010 09:05

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Behavio otestovalo Habánské zákony od WMC Grey a hokejový spot Komerční banky od VCCP Prague

Agentura Behavio již tradičně otestovala dvě nejúspěšnější reklamy měsíčního kola Souboje spotů. V březnovém klání uspěly Habánské sklepy a Komerční banka. O tom, s čím uspěly u diváků, si přečtěte v aktuálním vydání Marketing & Media 16/2024.

Reklama
SDG

Mezinárodní reklamní festival PIAF začal včera v Praze na Žofíně a potrvá až do pátku. Festivalová porota bude dnes a zítra vybírat nejlepší z celkem 385 reklam přihlášených do soutěže. Nejvíce prací přihlásily české (177), ale také německé (81) agentury. Více než třicet prací přihlásila německá Grabarz & Partner a také Y & R Prague. Největší zájem byl o kategorie tisk, OOH a video. O program festivalu mají zájem nejen lidé z agentur, ale také zadavatelé reklamy. Kromě marketérů, kteří na festivalu vystoupí, se zůčastní i lidé z firem Heineken, L´Oreal, Nestlé, Citibank Europe, Telefónica O2, IBM ČR či Raiffeisenbank.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení