TV Nova změnou svých obchodních podmínek od minulého týdne více motivuje zadavatele, aby navýšili rozpočty. V případě, že se zadavatel rozhodne zvýšit své investice, může nakupovat reklamu za výhodnější cenu už od následujícího měsíce. Nižší ceny dosáhne klient díky standardní objemové slevě. Dosud cenové podmínky umožňovaly aplikovat nižší cenu za GRP až po vyčerpání objemu předchozí objednávky. Nejvýhodnější ovšem pro zadavatele zůstává mírně nadhodnotit svou investici už na začátku roku. V případě nesplnění objemu obchodní oddělení televize (na snímku jeho šéf Jan Řehák) pouze upraví cenu za GRP v rámci tzv. rekalkulace bez jakékoliv pokuty. De facto tak televize úvěruje své klienty. Dodatečné navyšování rozpočtu proti tomu nemusí být výhodné z důvodu, že TV neaplikuje nižší cenu za GRP na celou investici, ale pouze na její navýšenou část.
Česká cena za PR – Lemur prodlužuje deadline
Dva týdny navíc mají zadavatelé i agentury na zaslání přihlášek do komunikační soutěže, kterou pořádá Asociace public relations (APRA).