Nova motivuje k navýšení

3. 5. 2010 00:05

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

TV Nova změnou svých obchodních podmínek od minulého týdne více motivuje zadavatele, aby navýšili rozpočty. V případě, že se zadavatel rozhodne zvýšit své investice, může nakupovat reklamu za výhodnější cenu už od následujícího měsíce. Nižší ceny dosáhne klient díky standardní objemové slevě. Dosud cenové podmínky umožňovaly aplikovat nižší cenu za GRP až po vyčerpání objemu předchozí objednávky. Nejvýhodnější ovšem pro zadavatele zůstává mírně nadhodnotit svou investici už na začátku roku. V případě nesplnění objemu obchodní oddělení televize (na snímku jeho šéf Jan Řehák) pouze upraví cenu za GRP v rámci tzv. rekalkulace bez jakékoliv pokuty. De facto tak televize úvěruje své klienty. Dodatečné navyšování rozpočtu proti tomu nemusí být výhodné z důvodu, že TV neaplikuje nižší cenu za GRP na celou investici, ale pouze na její navýšenou část.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.