News Corp pomohl Avatar

5. 5. 2010 08:05

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Čistý zisk amerického mediálního konglomerátu News Corp se ve třetím finančním čtvrtletí propadl o 69 procent na 839 milionů dolarů (asi 16,8 miliardy Kč) z 2,7 miliardy dolarů před rokem, kdy byl podpořen mimořádnými příjmy ve výši 2,4 miliardy dolarů souvisejícími s prodejem podílu v technologické společnosti NDS Group. Zisk nicméně překonal očekávání analytiků díky úspěchu filmu Avatar a dobrým výsledkům kabelových televizí.
Celkové tržby ve čtvrtletí končícím v březnu meziročně stouply o 19 procent na 8,8 miliardy dolarů. Analytici je přitom odhadovali pouze na 8,2 miliardy dolarů. Výhled společnosti nicméně zaostal za očekáváním analytiků, což vedlo k poklesu ceny jejích akcií o čtyři procenta, napsala agentura Reuters.
Firma, kterou ovládá mediální magnát Rupert Murdoch, uvedla, že ve čtvrtém finančním čtvrtletí očekává pokles provozního zisku kvůli nižšímu počtu nových filmů. Počítá rovněž s nárůstem programových nákladů a poklesem příjmů v televizní síti Fox Broadcasting.
Murdoch nicméně upozornil na oživení tržeb z reklamy, a to zejména ve Spojených státech a Británii. Varoval však investory, aby v příštím finančním roce neočekávali žádný filmový hit srovnatelný s trojrozměrným sci-fi snímkem Avatar, který se stal celosvětově nejvýdělečnějším filmem všech dob.
News Corp vlastní kromě televizní sítě Fox také filmové studio 20th Century Fox, internetové stránky MySpace nebo nakladatelství HarperCollins Publishers. Vydává rovněž řadu významných novin, včetně listu Wall Street Journal.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.