Melouny bez pecek jsou zpět

24. 5. 2010 10:05

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Lucie Mifková mění Proficio za Pickerly, kde bude řídit média

Marketingová agentura Pickerly posiluje tým o Lucii Mifkovou, která bude mít na starosti média a výzkum. Před tím působila šest a půl roku ve skupině Proficio.

Reklama
SDG

Anecoop, španělský dovozce ovoce a zeleniny do ČR, připravuje i letos již tradiční kampaň na bezpeckové melouny Bouquet.  Podobně jako loni bude kampaň zaměřena především na Pražany. Během léta se tak budou moci setkat s melounovými stánky v centru města a melouny ochutnat. Poslední květnový víkend bude celá kampaň zahájena akcí „Volte melouny bez pecek!“, pokračovat bude ochutnávkou na Avon Pochodu proti rakovině prsu. Součástí kampaně bude i kreativní soutěž s na internetových stránkách nejlepsimelouny.cz a inzerce v tištěných a on-line titulech. Kampaň pro Anecoop zajišťuje opět agentura Relative PR.

 

Redakce MAM

Další zajímavé čtení