Agentura Médea získala tři nové klienty. Díky vítězství ve výběrových řízeních se stala mediální agenturou společností Kika Nábytek, Letiště Praha a Českých aerolinií (ČSA). Médea o tom informovala v tiskové zprávě.
Nábytkářská společnost Kika podle TNS Media Intelligence a AdMonitoring v loňském roce investovala do médií zhruba 140 milionů korun, Letiště Praha 22 milionů a ČSA 20 milionů Kč.
Agentura Médea na českém trhu působí od roku 1991 a postupně se stala lídrem na poli mediálního plánování. Od roku 2002 spolupracuje na základě franšízové licence s francouzskou komunikační skupinou HAVAS. Agentura je součástí Médea Group, jejímž vlastníkem je podnikatel Jaromír Soukup. Skupinu tvoří dalších 11 společností v ČR a na Slovensku, které se zabývají převážně službami v oblasti médií, marketingu a komunikace.
Předseda představenstva agentury Soukup se v minulosti netajil svými politickými ambicemi. Výrazně například podporoval poslankyni Olgu Zubovou. Manažer a sponzor Věcí veřejných Vít Bárta počátkem března pro Rádio Česko řekl, že Věci veřejné výhodným prodejem inzerce a reklamních ploch finančně nepřímo podporuje právě i Soukup a jeho mediální agentura Médea.
Česká cena za PR – Lemur prodlužuje deadline
Dva týdny navíc mají zadavatelé i agentury na zaslání přihlášek do komunikační soutěže, kterou pořádá Asociace public relations (APRA).