Médea získala tři nové klienty

6. 5. 2010 09:05

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Agentura Médea získala tři nové klienty. Díky vítězství ve výběrových řízeních se stala mediální agenturou společností Kika Nábytek, Letiště Praha a Českých aerolinií (ČSA). Médea o tom informovala v tiskové zprávě.
Nábytkářská společnost Kika podle TNS Media Intelligence a AdMonitoring v loňském roce investovala do médií zhruba 140 milionů korun, Letiště Praha 22 milionů a ČSA 20 milionů Kč.
Agentura Médea na českém trhu působí od roku 1991 a postupně se stala lídrem na poli mediálního plánování. Od roku 2002 spolupracuje na základě franšízové licence s francouzskou komunikační skupinou HAVAS. Agentura je součástí Médea Group, jejímž vlastníkem je podnikatel Jaromír Soukup. Skupinu tvoří dalších 11 společností v ČR a na Slovensku, které se zabývají převážně službami v oblasti médií, marketingu a komunikace.
Předseda představenstva agentury Soukup se v minulosti netajil svými politickými ambicemi. Výrazně například podporoval poslankyni Olgu Zubovou. Manažer a sponzor Věcí veřejných Vít Bárta počátkem března pro Rádio Česko řekl, že Věci veřejné výhodným prodejem inzerce a reklamních ploch finančně nepřímo podporuje právě i Soukup a jeho mediální agentura Médea.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.