Marketing Provident Financial vede Salata

26. 5. 2010 10:05

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Oddělení marketingu ve společnosti Provident Financial vede od května Renata Salata (30). Je zodpovědná za marketingovou strategii firmy v České republice i na Slovensku. V marketingovém oddělení Provident Financial pracuje od listopadu 2009.
Salata pochází z Polska. Vystudovala ekonomii na univerzitě v Krakově a od roku 2004 pracovala pro GE Money. Právě práce pro tuto společnost ji před pěti lety přivedla do Česka, kde se věnovala zejména věrnostnímu programu pro zákazníky. V listopadu 2009 nastoupila do marketingového oddělení Provident Financial jako manažerka strategického marketingu a od letošního května je zodpovědná za vedení celého marketingu a zákaznických center společnosti v ČR i na Slovensku.
Provident Financial působí na českém trhu krátkodobých hotovostních půjček pro domácnosti 12 let a má zde 250.000 zákazníků. Poskytuje bezúčelové půjčky bez ručitele. V Česku zajišťuje zázemí společnosti 650 zaměstnanců a 3300 obchodních zástupců.
Provident Financial plc byla založena ve Velké Británii v roce 1880. V roce 2006 se firma rozdělila na Provident Financial plc a mezinárodní divizi podnikající pod názvem IPF, pod kterou spadá i česká pobočka Provident Financial.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.