Oddělení marketingu ve společnosti Provident Financial vede od května Renata Salata (30). Je zodpovědná za marketingovou strategii firmy v České republice i na Slovensku. V marketingovém oddělení Provident Financial pracuje od listopadu 2009.
Salata pochází z Polska. Vystudovala ekonomii na univerzitě v Krakově a od roku 2004 pracovala pro GE Money. Právě práce pro tuto společnost ji před pěti lety přivedla do Česka, kde se věnovala zejména věrnostnímu programu pro zákazníky. V listopadu 2009 nastoupila do marketingového oddělení Provident Financial jako manažerka strategického marketingu a od letošního května je zodpovědná za vedení celého marketingu a zákaznických center společnosti v ČR i na Slovensku.
Provident Financial působí na českém trhu krátkodobých hotovostních půjček pro domácnosti 12 let a má zde 250.000 zákazníků. Poskytuje bezúčelové půjčky bez ručitele. V Česku zajišťuje zázemí společnosti 650 zaměstnanců a 3300 obchodních zástupců.
Provident Financial plc byla založena ve Velké Británii v roce 1880. V roce 2006 se firma rozdělila na Provident Financial plc a mezinárodní divizi podnikající pod názvem IPF, pod kterou spadá i česká pobočka Provident Financial.
Česká cena za PR – Lemur prodlužuje deadline
Dva týdny navíc mají zadavatelé i agentury na zaslání přihlášek do komunikační soutěže, kterou pořádá Asociace public relations (APRA).