Litovel vyrazil do terénu

24. 5. 2010 10:05

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Když něco, tak Allegro, říká tržiště v mezinárodní kampani od DDB Warszawa

Nový mezinárodní komunikační koncept spouští online tržiště Allegro, reaguje na rostoucí poptávku po větší personalizaci.

Reklama
SDG

Pivovar Litovel hlavní pivařskou sezonu využije k podpoře prodeje. Moravu budou celé léto křižovat ochutnávkové promotýmy. Za nákup minimálně 5 piv Litovel získají zákazníci odměnu (přívěsek s žetonem, trojpack piva,  karabinu, tričko, kšiltovku, termohrnek, tašku). Součástí promoakce je i spotřebitelská soutěž o freeridové kolo, in-line brusle a skateboard, hlavní výhrou je tandemový seskok padákem. Akce potrvá do poloviny října.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Bude i český sport bez odpadu?

Bude i český sport bez odpadu?

Ty největší sportovní kluby už podléhají povinnému nefinančnímu reportingu, za pár let se to bude týkat i těch menších. Český sport témata ESG zatím spíš míjel. To se ale začíná měnit.