Krušovice se vrací v čase

10. 5. 2010 00:05

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Královský pivovar Krušovice se snaží napravit svou pověst, vylepšuje proto celé své produktové portfolio. Hlavní pozornost upíná na Desítku s vylepšenou recepturou, která je od května v prodeji ve speciálním promomultipacku s dárkovou sklenicí. Odběratele zve v těchto dnech postupně do pivovaru na slavnostní představení novinek, ti pak mají zvěst o lepším pivu šířit mezi svými zákazníky, s klasickou marketingovou kampaní ale pivovar kromě POS materiálů letos nepočítá. Jako zcela nový produkt uvedl na trh třináctistupňový speciál nazvaný Staročeský Malvaz.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.