Generálním ředitelem ARBOinteractive bude Kašpárek

31. 5. 2010 09:05

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Agentura roku: porota za vášnivé diskuse vybírala odpovědnou agenturu

Již třetí zasedání poroty v rámci Agentury roku, kterou pořádá týdeník Marketing & Media, mělo za úkol vybrat odpovědnou agenturu. Odborným garantem této kategorie je Asociace společenské odpovědnosti.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Generálním ředitelem společnosti ARBOinteractive, která zajišťuje prodej a správu internetového reklamního prostoru pro mediální agentury a velké klienty v Česku a v Polsku, bude od 1. června Michal Kašpárek (36). Post dočasně zastával Maciej Mincer, předchozí generální ředitel Tomáš Jankůj na funkci rezignoval letos v únoru.
Úkolem nového ředitele bude udržet současný růst společnosti, který je oproti roku 2009 vyšší než 40 procent, a pokračovat v rozšiřování obchodních aktivit. Má se také podílet na zavedení nových produktů a reklamní sítě.
Mincer se vrací do polské centrály, kde bude pokračovat v rozvíjení aktivit a dalších příležitostí společnosti Goldbach Media Group.
Kašpárek se celý svůj profesní život věnuje reklamě a marketingu. Kariéru zahájil v roce 1994 ve společnosti IP Praha (Arbomedia), působil v mediální agentuře Médea a dále ve společnostech Consumer Data a Schober Direktmarketing, BBA Group a dalších. V posledních letech se věnoval konzultační činnosti v oblasti reklamy a marketingu.
ARBOinteractive byla do poloviny září 2008 součástí společnosti ARBOmedia. Tehdy se jejím novým majitelem stala švýcarská společnost Goldbach Media Group, která patří k významnějším subjektům evropského mediálního trhu. V současné době je Goldbach Media aktivní v Německu, Švýcarku, Rakousku, Slovinsku, Chorvatsku a díky akvizici interaktivních oddělení ARBOmedia AG (ARBOinteractive) rozšířila pole působnosti na Polsko, Českou republiku a Rumunsko.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení