Cetelem tipuje výsledky Mistrovství světa v hokeji

5. 5. 2010 19:05

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Cetelem spouští promo akci pro držitele svých kreditních karet soutěž s tématikou Mistrovství světa v hokeji 2010. Na svých webových stránkách umístila tipovací soutěž o 10 LCD televizorů. Soutěž končí 23. května 2010. Na soutěž upozorňuje Cetelem bannery na internetu, e-maily a letáky přiloženými k výpisům. Kampaň připravilo in-house grafické oddělení společnosti.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.