Česká mailingová spolupracuje s pojišťovnou Uniqua

17. 5. 2010 10:05

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Česká mailingová společnost (ČMS) a Uniqua uzavřely partnerství v oblasti transakčního mailingu. Zakázku získala ČMS na základě dvoukolového výběrového řízení. Zásilky pojišťovny rozesílá ČMS ve čtrnáctidenních cyklech, jedná se zejména o upomínky prostřednictvím složenek a příkazů k úhradě. ČMS vrácené zásilky zpracovává digitálně a aktualizuje tak pro pojišťovnu databázi.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.