Wood z Rolling Stones bude uvádět rozhlasový pořad

2. 4. 2010 08:04

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Rockový kytarista legendární britské kapely Rolling Stones Ronnie Wood bude na britské rozhlasové stanici Absolute Radio uvádět vlastní pořad. Dvaašedesátiletý hudebník podle BBC každý týden nabídne unikátní pohled do své hudební sbírky a svého života.
Show bude od 9. dubna vysílat nejdříve v pátek večer sesterská digitální stanice Absolute Classic Rock a v sobotu v noci poběží repríza na Absolute Radio. Čeští fanoušci kytaristy mohou pořad poslouchat na internetu.
„Ronnie dodá seznam skladeb, který vychází rovnou z jeho srdce. Bude hrát hudbu, kterou miluje a která ho uchvátila. Všechno pak doplní jeho jedinečné příběhy, zážitky a vzpomínky,“ oznámilo rádio.
„Nikdo neví, jakým směrem se jednotlivý díl pořadu vydá. Každý týden se ale vypravíme na cestu s mužem, který tam byl a udělal to,“ uvedla stanice na svém webu. Každá píseň, kterou pustí, bude provázána s nějakým příběhem – vzpomínkami, zhýralými historkami a inspirací.
Posluchači se také mohou těšit na Woodovy živé kytarové výstupy mezi jednotlivými skladbami.
Kapela Rolling Stones vznikla v Londýně v roce 1962 a hraje dodnes. Za sebou má podle internetové encyklopedie Wikipedia 29 studiových alb, deset živých desek, 33 alb s kompilacemi a 92 singlů. Vedle Wooda kapelu tvoří zpěvák Mick Jagger, kytarista Keith Richards a bubeník Charlie Watts.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.