Unilever crowdsourcuje

26. 4. 2010 10:04

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Agentura roku: porota za vášnivé diskuse vybírala odpovědnou agenturu

Již třetí zasedání poroty v rámci Agentury roku, kterou pořádá týdeník Marketing & Media, mělo za úkol vybrat odpovědnou agenturu. Odborným garantem této kategorie je Asociace společenské odpovědnosti.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Unilever chce u svých 13 značek využít zákazníků, aby pomohli s tvorbou kampaní. Díky Crowdsourcingu by tak měly například vzniknout kampaně pro značky Lynx, Ben & Jerry’s, Dove nebo Knorr. K účasti Unilever spotřebitele motivuje částkou 7 tisíc liber. Vítězné návrhy chce společnost využít v budoucích kampaních. Crowdsourcingu využil Unilever již při tvorbě reklamy na produkt Pepperami v listopadu minulého roku. Nápadů věřejnosti využívá při tvorbě kampaní stále více zadavatelů.

 

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení