Strongbow chce být více digitální

26. 4. 2010 10:04

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Strongbow, nejprodávanější značka piva ve Velké Británii, přehodnotila marketingovou strategii pro digitální média, aby oslovila více mladých lidí. I z toho důvodu si Strongbow najal agenturu, která pro  značku bude vytvářet digitální kampaně a upraví webové stránky. Značka se chce nyní soustředit především na hudební festivaly, kde může nejlépe cílit na klíčové spotřebitele – muže ve věku 25 až 45 let. Aktivity z hudebních festivalů chce pomocí internetu předvést širšímu publiku.

 

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.