Špačková šéfkou marketingu Fincentra

1. 4. 2010 10:04

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.

Reklama
SDG

Novou šéfkou marketingu skupiny Fincentrum se stala Silvie Špačková. Jejím hlavním úkolem bude zajistit jednotnou komunikaci společností skupiny v České republice a na Slovensku, rozvíjet značku Fincentrum a nadále zlepšovat komunikaci společnosti Fincentrum ke klientům i více než 800 finančních poradců.
Silvie Špačková přichází do Fincentra z mezinárodní poradenské společnosti Deloitte Touche Tohmatsu. Zde působila od roku 2006 v týmu Global Corporate Finance Advisory, kde měla na starosti zejména koordinaci interního marketingu, rozvoj globálních komunikačních nástrojů a marketingové sítě, stejně tak jako organizaci významných mezinárodních konferencí. Ve společnosti Deloitte byla také zodpovědná za tým marketingové podpory pro region EMEA.
Cenné pracovní zkušenosti získala Silvie Špačková také v St. James Education Center, kde po 3 roky zastřešovala oddělení marketingu a obchodu, a podílela se na rozvoji celé společnosti.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.

Více obsahu, moderní formáty. Portál iDnes.cz má nový design

Více obsahu, moderní formáty. Portál iDnes.cz má nový design

Zpravodajský portál iDnes.cz mediální skupiny Mafra po několika letech nabídne novou podobu. Zjednodušuje strukturu, zvyšuje podíl obsahu a klade větší důraz na moderní formáty. V první fázi prošla změnou domovská stránka a její hlavní části: Zpravodajství a Sport.