Pokuta pro Primu

29. 4. 2010 15:04

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Rada pro rozhlasové a televizní vysílaní udělila na zasedání tento týden televizi Prima pokutu 500 000 korun. Televize odvysílala 23. listopadu 2008 ve večerních zprávách záběry, které mohly ohrozit psychický vývoj dětí.
Odvysílaná reportáž o vzpouře v guatemalské věznici obsahovala záběry znázorňující pět uřezaných lidských hlav a záběr na jednoho z vězňů, jak jednu z hlav položených na bílém prostěradle odkopne pryč. Záběry byly podle RRTV způsobilé vyděsit a traumatizovat dětského diváka a ohrozit psychický vývoj dětí a mladistvých.
Proti pokutám uděleným RRTV se televizní stanice často odvolávají k soudu a některé spory posléze dospějí až k Nejvyššímu správnímu soudu. Kvůli trvajícímu soudnímu sporu tak mohou televize uhrazení sankcí odložit.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.