Partners nabízí produkty UniCredit

26. 4. 2010 10:04

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

UniCredit Bank a největší finančně poradenská společnost na českém trhu Partners For Life Planning začali spolupracovat. Na trh uvedli společně novou značku bankovních produktů Partners bankovní služby. UniCredit Bank tak získává nový a silný distribuční kanál – síť 2000 poradců Partners, Partners tak doplnila své portfolio o bankovní služby. Marketingovou podporu novinky kromě té interní podle Vlastimila Divokého, ředitele obchodu a marketingu Partners, poradenská společnost minimálně do konce roku neplánuje.

 

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.