Nejlepší případové studie ze soutěže Český Direkt & Promo

30. 4. 2010 11:04

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Ve čtvrtek vyhlásili AKA a ADMAZ vítěze letošního ročníku soutěže Český Direkt & Promo. Nejúspěšnější z hlediska bodového hodnocení byli v letošním osmém a vylepšeném ročníku soutěže agentury Mark/BBDO, Wunderman a Proximity. První dva si odnesly i nejvyšší ocenění. Skleněné jablko za první místo mají za své kampaně také OgilvyAction a Symbio. Přinášíme galerii fotografií z předávání, které proběhlo na závěr konfernece BTL jako nástroj podpory prodeje, pořádané vydavatelstvím Economia a iBTL sekcí AKA. Více informací a case study vychází v pondělním čísle Marketing&Media.

Výsledky soutěže Český Direkt & Promo 2010

kategorie                  

umístění

kampaň / zadavatel / agentura    

Integrovaná komunikace            

2

Sousedi / Direct Pojišťovna / Mark/BBDO

Otevíráme trezory / Česká pojišťovna / Mather Activation

3

Kam mám jít / Fond ohrožených dětí / Proximity

 

Přímá B2B komunikace

1

Junkers hodinky / Bosch Termotechnika / Momentum – McCann Erickson

Optimista, nebo pesimista / Wunderman / Wunderman               

2

Oběd / Telefónica O2 / Proximity 

 

3

MS Exchange / Microsoft / Wunderman

 

Přímá B2C komunikace

2

Měl jsem se líp učit / www.skoly.cz / Underline

 Obálky / Komerční banka / Proximity

3

Staré za nové / RWE / Ogilvy One         

MS Insider / Microsoft / Wunderman

Digitální komunikace

1

Sousedi / Direct Pojišťovna / Mark/BBDO

 

2

Can’t touch this – Orbit / Wrigley / Mark/BBDO

 

3

Dožiju se konce roku? – Nemyslíš, zaplatíš / Ministerstvo dopravy dopravy / Euro RSCG

 

Loajalitní a dlouhodobý marketing

3

Dobij a vyhraj / Telefónica O2 / Ogilvy One/Interactive

 

Event a field marketing

2

Ballantine’s – příběh skotské legendy / Jan Becher / McCoy & Partner

Playboy – Press to play / Coty / Ogilvy Action

3

Místo na střídačce / Telefónica O2/ Mather Activation

 

Retail / merchandising / in-store marketing

1

Líp než s kytkou rozvitou…/ Chiquita / Ogilvy Action

 

Webové stránky a mikrostránky

1

Kofola – Vánoční věštba / Kofola / Symbio Digital

 

 

2

Relaunch tarifu Bav se – singalong / T-Mobile / Symbio Digital

 

 

3

3Bit Intenssimo hrozně přitahuje / Kraft Foods / Mather Advertures               

 

 

Případové studie vítězů soutěže Český direkt & Promo 2010 >>>

 

%inserting_gallery%

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.