Muži kupují parfémy do tisícovky, ženy dražší květinové vůně

30. 4. 2010 09:04

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Máme první fotky z Agentury roku. Podívejte se, jak jsme oslavili vítěze!

Letošní slavnostní předávání cen Agentury roku proběhlo v úterý 16. dubna v prostoru Václaváku 22. Bylo s námi u toho přes sto hostů a zábava byla ohromná. Přinášíme vám první část fotogalerie.

Reklama
SDG

Maximálně tisíc korun utrácí podle internetových prodejců většina mužů při nákupu pánských parfémů, u nichž preferují orientální a citrusové vůně. Ženy si kupují nákladnější parfémy s převahou květinových vůní, informovala Markéta Spurná ze společnosti Lesensky.cz Muži si vybírají z nabídky parfémů světových značek především vůně, jejichž cena za 100 mililitrové balení nepřekračuje 1000 korun, zjistil online obchod parfemy.cz. Nejprodávanější pánskou vůní je toaletní voda Boss No. 6 od značky Hugo Boss. Následuje Essential od Lacoste a parfém Hugo opět od módního domu Hugo Boss.
U žen dlouhodobě nejvíce boduje Eclat D´Arpege od Lanvin Paris. Žebříček bestsellerů pak doplňují parfémy Dolce & Gabbana Light Blue a Calvin Klein Euphoria.
Z parfémů prodávaných na tuzemském trhu ženy volí v 75 procentech jemné květinové vůně. U mužů vedou orientální vůně, které si vybírá 40 procent mužské populace. V těsném závěsu jsou citrusové parfémy, které má v oblibě 36 procent mužů.
„Češi jsou ve výběru parfémů konzervativní a často se drží svých oblíbených vůní. Prodej populárních parfémů se navíc nemění ani v závislosti na ročním období a pro většinu zákazníků je rozhodující cena,“ uvedl v tiskové zprávě ředitel online parfumerie Daniel Kopecký.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení