Maximálně tisíc korun utrácí podle internetových prodejců většina mužů při nákupu pánských parfémů, u nichž preferují orientální a citrusové vůně. Ženy si kupují nákladnější parfémy s převahou květinových vůní, informovala Markéta Spurná ze společnosti Lesensky.cz Muži si vybírají z nabídky parfémů světových značek především vůně, jejichž cena za 100 mililitrové balení nepřekračuje 1000 korun, zjistil online obchod parfemy.cz. Nejprodávanější pánskou vůní je toaletní voda Boss No. 6 od značky Hugo Boss. Následuje Essential od Lacoste a parfém Hugo opět od módního domu Hugo Boss.
U žen dlouhodobě nejvíce boduje Eclat D´Arpege od Lanvin Paris. Žebříček bestsellerů pak doplňují parfémy Dolce & Gabbana Light Blue a Calvin Klein Euphoria.
Z parfémů prodávaných na tuzemském trhu ženy volí v 75 procentech jemné květinové vůně. U mužů vedou orientální vůně, které si vybírá 40 procent mužské populace. V těsném závěsu jsou citrusové parfémy, které má v oblibě 36 procent mužů.
„Češi jsou ve výběru parfémů konzervativní a často se drží svých oblíbených vůní. Prodej populárních parfémů se navíc nemění ani v závislosti na ročním období a pro většinu zákazníků je rozhodující cena,“ uvedl v tiskové zprávě ředitel online parfumerie Daniel Kopecký.
Agentura roku se blíží do finále, hlavní shortlisty jsou zveřejněny
Boomerang Communication, McCann Prague, nebo VCCP? Kdo se letos stane vítězem hlavní kategorie Agentury roku?