Marketing Google v Británii a Irsku povede Holcmanová

26. 4. 2010 12:04

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Marketing internetové firmy Google ve Velké Británii a Irsku bude od května řídit Češka Kateřina Holcmanová (30). Dosud působila na stejné pozici v Česku. Do evropské centrály Google v Londýně se Holcmanová přesune po třech letech strávených při budování české pobočky. Podílela se na uvedení zhruba 40 uživatelských produktů a funkcí lokalizovaných do češtiny.
Před svým nástupem do Googlu zastávala funkci ředitelky marketingu ve společnosti Atlas.cz, kde se mimo jiné podílela na zavádění služby ICQ na českém trhu. V letech 2003 až 2005 pracovala v USA, na Novém Zélandu a ve Velké Británii pro společnost Alcatel.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.