Woykoff uvádí na trh potravinové doplňky zlepšující náladu

5. 3. 2010 10:03

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Výrobce doplňků stravy Woykoff uvádí na trh produkty Allegra (zmírňující úzkost a proti špatné náladě) a Relaxa (proti stresu), podpoří je šestiměsíční kampaň zahrnující PR, co-promotion a aktivity na Facebooku. Komunikaci zajišťuje agentura 1. pozitivní, do června bude pro nového klienta pracovat ve zkušebním provozu, část odměny pak bude závislá na prodejích.

 

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.