Úspěšný boj kanadských hokejistů o zlaté olympijské medaile lámal televizní rekordy. Alespoň část zápasu, v němž Sidney Crosby a spol. porazili tým USA 3:2 v prodloužení, vidělo 26,5 milionu Kanaďanů, což je 80 procent obyvatel země. Průměrná sledovanost činila 16,6 milionů diváků. Utkání, které v neděli udělalo tečku za olympijskými hrami, přenášelo v Kanadě devět televizních společností v osmi jazycích. Dosavadní divácký rekord držel zápas kanadských hokejistů s výběrem USA v základní skupině, na který se dívalo v průměru 10,6 milionu lidí. Kanada v tomto duelu prohrála 3:5. Sledovanost tohoto utkání trumfl ještě závěrečný ceremoniál her, který vidělo v průměru 14,3 milionu Kanaďanů a alespoň část pořadu zhlédlo 24,5 milionu obyvatel nejúspěšnější země právě skončené olympiády.
Agentura roku se blíží do finále, hlavní shortlisty jsou zveřejněny
Boomerang Communication, McCann Prague, nebo VCCP? Kdo se letos stane vítězem hlavní kategorie Agentury roku?