Tesco apeluje na ekologii

5. 3. 2010 15:03

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Tesco ve Velké Británii začalo využívat plastových lahví pro výrobu své vlastní značky brandy. Zároveň začal řetězec využívat odlehčených lahví pro svou značku vín, které váží 300 gramů a jsou o 30 % lehčí než předchozí lahve. Řetězec tak podle svých slov ušetří až 560 tun skla ročně. Aktivita navazuje na další ekologicky laděný krok, který Tesco oznámilo v lednu – zákazníkům nabízí možnost nákupu dvou kusů výrobku, přičemž druhý si spotřebitelé vyzvednou, až první spotřebují.

 

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.