South Park vstupuje do další sezony

16. 3. 2010 09:03

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Populární kreslený seriál Městečko South Park vstupuje do 14. sezony a jeho tvůrci opět dokazují, že jim není nic svaté. Tentokrát si berou na mušku hvězdného golfistu Tigera Woodse, který přišel o nálepku „pana Dokonalého“ poté, co byly odhaleny na jeho četné milostné avantýry.
Kreslený Woods se tak již příští týden na amerických obrazovkách setká s hlavními postavičkami South Parku – školáky Stanem, Kylem, Kennym a Cartmanem. „Teď je to v Americe tak důležitá věc,“ řekl ke golfistově „posedlosti sexem“ Matt Stone, který seriál připravuje společně s Treyem Parkerem. „Všichni se o něho opravdu bojíme a doufáme, že na tom bude líp,“ dodal na adresu záletného sportovce.
Stone uvedl, že Woodsův sexuální skandál jim poskytl takové množství munice, že by mohlo vydržet na celou jednu sezonu South Parku.
Seriál, který se vysílá od roku 1997, je pověstný kontroverzním, mnohdy velmi vulgárním humorem. Jeho tvůrci se často zaměřují na aktuální politické a společenské problémy. Mimo jiné si již dělali legraci ze scientologů a jejich stoupence, herce Toma Cruise, či z bývalého amerického prezidenta George Bushe.
Woodsova aféra je pro tvůrce South Parku ideálním námětem. „Je to lahůdka o tom mluvit, takže nemáme žádné obavy,“ uvedl Stone. O úvodní epizodě nechtěl mnoho prozradit, řekl ale, že je fascinován a znechucen Woodsovou veřejnou omluvou.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.