Výrobce elektroniky Sony zahájí 10. června v Japonsku prodej televizí s trojrozměrným obrazem (3D). Vstoupí tak na trh, od kterého si mnozí analytici mnoho slibují a věří, že 3D televizory se stanou novým pohonem růstu pro výrobce televizí. Své 3D televizory mají také konkurenční společnosti Panasonic a Samsung.
Sony upřesnila, že televizor s úhlopříčkou 46 palců (116,8 cm) se bude prodávat za 350.000 jenů (73.200 Kč). Menší model s úhlopříčkou 40 palců (101,6 cm) bude stát 290.000 JPY (60.600 Kč).
Trojrozměrná technologie se stala v poslední době centrem zájmu filmařů. Nejnověji je v této technologii natočena filmová sci-fi Avatar. Výrobci elektroniky proto nechtějí zůstávat pozadu.
Panasonic chce začít prodávat svůj 3D televizor ve Spojených státech ve středu a k jeho propagaci se spojil s místním prodejcem Best Buy. Jihokorejský Samsung Electronics, který největším světovým výrobcem televizorů, minulý měsíc začal prodávat 3D televizory na domácím trhu a uvedl, že celosvětově chce začít prodej těchto televizorů v březnu. Jeho cílem je letos prodat nejméně dva miliony 3D televizorů. Také Sony chce co nejrychleji vyrazit se svými produkty i do dalších zemí, napsala agentura Reuters.
Česká cena za PR – Lemur prodlužuje deadline
Dva týdny navíc mají zadavatelé i agentury na zaslání přihlášek do komunikační soutěže, kterou pořádá Asociace public relations (APRA).