Sony začne v červnu prodávat v Japonsku 3D televizi

9. 3. 2010 10:03

autor:

3D

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Výrobce elektroniky Sony zahájí 10. června v Japonsku prodej televizí s trojrozměrným obrazem (3D). Vstoupí tak na trh, od kterého si mnozí analytici mnoho slibují a věří, že 3D televizory se stanou novým pohonem růstu pro výrobce televizí. Své 3D televizory mají také konkurenční společnosti Panasonic a Samsung.
Sony upřesnila, že televizor s úhlopříčkou 46 palců (116,8 cm) se bude prodávat za 350.000 jenů (73.200 Kč). Menší model s úhlopříčkou 40 palců (101,6 cm) bude stát 290.000 JPY (60.600 Kč).
Trojrozměrná technologie se stala v poslední době centrem zájmu filmařů. Nejnověji je v této technologii natočena filmová sci-fi Avatar. Výrobci elektroniky proto nechtějí zůstávat pozadu.
Panasonic chce začít prodávat svůj 3D televizor ve Spojených státech ve středu a k jeho propagaci se spojil s místním prodejcem Best Buy. Jihokorejský Samsung Electronics, který největším světovým výrobcem televizorů, minulý měsíc začal prodávat 3D televizory na domácím trhu a uvedl, že celosvětově chce začít prodej těchto televizorů v březnu. Jeho cílem je letos prodat nejméně dva miliony 3D televizorů. Také Sony chce co nejrychleji vyrazit se svými produkty i do dalších zemí, napsala agentura Reuters.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.