Sokolov nabídne pronájem ploch pro billboardy na 10 let

4. 3. 2010 08:03

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Sokolov vypíše výběrové řízení na pronájem ploch pro billboardy na pozemcích města. Deset ploch chce nabídnout jedinému zájemci na deset let. Očekává od toho větší příjem, než když dosud místa na billboardy pronajímalo město jen za běžné ceny, stejně jako jiné městské pozemky, řekl starosta Sokolova Karel Jakobec.
„Nechceme si nechat město zaplevelit billboardy. S těmi na soukromých pozemcích nic nesvedeme. Protože se ale množí žádosti o umístění billboardů na našich pozemcích, rozhodli jsme se, že tomu dáme nějaká pravidla,“ uvedl Jakobec.
Radnice proto vytypovala deset míst, která by byla pro billboardy vhodná, a chce je nabídnout ve výběrovém řízení. Hlavním kritériem bude nabídková cena. „Nejnižší nabídková cena bude 13.000 za každý billboard, takže 130.000 za všechny ročně,“ uvedl Jakobec. Město ale očekává, že vítězná nabídka bude výrazně vyšší.
„Očekáváme, že tímto postupem získáme několikanásobně více peněz než dosud. Tržní ceny za umístění billboardu jsou výrazně vyšší než naše vyhlášková cena nájmu městských pozemků,“ uvedl starosta. Kromě deseti nabízených ploch pak město zřejmě další billboardy už nebude na svých pozemcích povolovat, dodal starosta.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.