Sokolov vypíše výběrové řízení na pronájem ploch pro billboardy na pozemcích města. Deset ploch chce nabídnout jedinému zájemci na deset let. Očekává od toho větší příjem, než když dosud místa na billboardy pronajímalo město jen za běžné ceny, stejně jako jiné městské pozemky, řekl starosta Sokolova Karel Jakobec.
„Nechceme si nechat město zaplevelit billboardy. S těmi na soukromých pozemcích nic nesvedeme. Protože se ale množí žádosti o umístění billboardů na našich pozemcích, rozhodli jsme se, že tomu dáme nějaká pravidla,“ uvedl Jakobec.
Radnice proto vytypovala deset míst, která by byla pro billboardy vhodná, a chce je nabídnout ve výběrovém řízení. Hlavním kritériem bude nabídková cena. „Nejnižší nabídková cena bude 13.000 za každý billboard, takže 130.000 za všechny ročně,“ uvedl Jakobec. Město ale očekává, že vítězná nabídka bude výrazně vyšší.
„Očekáváme, že tímto postupem získáme několikanásobně více peněz než dosud. Tržní ceny za umístění billboardu jsou výrazně vyšší než naše vyhlášková cena nájmu městských pozemků,“ uvedl starosta. Kromě deseti nabízených ploch pak město zřejmě další billboardy už nebude na svých pozemcích povolovat, dodal starosta.
Česká cena za PR – Lemur prodlužuje deadline
Dva týdny navíc mají zadavatelé i agentury na zaslání přihlášek do komunikační soutěže, kterou pořádá Asociace public relations (APRA).