In-house odborníci na komunikaci stále odolávají pokušení používat blogy nebo webcast jako hlavní kanál interní komunikace. 2/3 z nich preferují setkání z očí do očí a myslí si, že je to ten nejfektivnjší kanál. Vyplývá to z výzkumu britské společnosti Melcrum Publishing, kterého se zúčastnilo více než 2 000 in-house komunikačních expertů. 15% z nich si myslí že nejlepším způsobem, jak zapojit zaměstnance je použít webcasts. James Bennett, vedoucí obsahu Melcrum Publishing, říká: ,,Sociální média mohou v komunikaci umožnit spoustu skvělých věcí, nepočítají ale s tím, že komunikace z očí do očí ja tak důležitá. Ve skutečnosti je potřeba obojí.“ Paul Armstrong, vedoucí sociálních médií v Kindred, ale trvá na tom, že by komunikační ředitelé neměli digitální komunikaci zanedbávat. ,,Osobní komunikace je velmi důležitá, je ale třeba vždy zvažovat ten nejlepší nástroj konkrétně, pro každou pracovní pozici je to jiné.“ 40% respondentů plánuje sociální média jako blogy, webcasts a wikis v nadcházejícím roce do interní komunikace zapojit. ,,Spoustu lidí neví, jak se se sociálními médii popasovat, ale v dnešní době, kdy jsou náklady tak důležité, jejich užití může ušetřit hodně peněz,“ uzavírá Armstrong.