Sociální sítě se v interní komunikaci nepoužívají

5. 3. 2010 06:03

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

In-house odborníci na komunikaci stále odolávají pokušení používat blogy nebo webcast jako hlavní kanál interní komunikace. 2/3 z nich preferují setkání z očí do očí a myslí si, že je to ten nejfektivnjší kanál. Vyplývá to z výzkumu britské společnosti Melcrum Publishing, kterého se zúčastnilo více než 2 000 in-house komunikačních expertů. 15% z nich si myslí že nejlepším způsobem, jak zapojit zaměstnance je použít webcasts.  James Bennett, vedoucí obsahu Melcrum Publishing, říká: ,,Sociální média mohou v komunikaci umožnit spoustu skvělých věcí, nepočítají ale s tím, že komunikace z očí do očí ja tak důležitá. Ve skutečnosti je potřeba obojí.“ Paul Armstrong, vedoucí sociálních médií v Kindred, ale trvá na tom, že by komunikační ředitelé neměli digitální komunikaci zanedbávat. ,,Osobní komunikace je velmi důležitá, je ale třeba vždy zvažovat ten nejlepší nástroj konkrétně, pro každou pracovní pozici je to jiné.“ 40% respondentů plánuje sociální média jako blogy, webcasts a wikis v nadcházejícím roce do interní komunikace zapojit. ,,Spoustu lidí neví, jak se se sociálními médii popasovat, ale v dnešní době, kdy jsou náklady tak důležité, jejich užití může ušetřit hodně peněz,“ uzavírá Armstrong.

 

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.