Sdružení na podporu výstavnictví

15. 3. 2010 13:03

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Agentura roku: porota za vášnivé diskuse vybírala odpovědnou agenturu

Již třetí zasedání poroty v rámci Agentury roku, kterou pořádá týdeník Marketing & Media, mělo za úkol vybrat odpovědnou agenturu. Odborným garantem této kategorie je Asociace společenské odpovědnosti.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

V hlavním městě v těchto dnech vzniklo sdružení, které si klade za cíl podporovat výstavnictví v Česku a zejména vyřešit situaci ve výstavnictví v metropoli. Vznik sdružení na tiskové konferenci oznámila jeho předsedkyně Silvie Georgievová. Podle ní budou členy především odborníci se zkušenostmi v oboru.
Podle Georgievové není situace v pražském výstavnictví pro vystavovatele dobrá. Kvůli letňanskému areálu vede město soudní spory, podle pražského zastupitele Jiřího Witzanyho (SNK ED) hrozí, že dočasné haly v Letňanech budou muset být zbourány. Na Výstavišti v Praze 7 je situace komplikovaná po požáru Průmyslového paláce a v případě kongresového centra Praha řeší, jak se vypořádat s jeho zadlužením. „Jiné další vhodné výstavní plochy v Praze nejsou,“ poznamenala předsedkyně.
Sdružení se chce podle Georgievové zabývat absencí koncepce výstavnictví v Praze, zkvalitněním výstavnictví v areálech hlavního města a řešením nedostatku výstavních ploch v metropoli. Zástupci sdružení podle předsedkyně jednali s vedením města, chtějí sestavit pracovní skupinu a navrhnout městu koncepci, jak by se výstavnictví mělo rozvíjet.
Kromě Georgievové by měl být členem sdružení architekt Tomáš Kulík, který se už dříve podílel na některých plánech na rozvoj areálu Výstaviště v Praze 7. Kteří další lidé by se měli na fungování sdružení podílet, nechtěla Georgievová uvést. Pouze řekla, že tito lidé nestojí za žádnými firmami, které by chtěli v tomto resortu prosazovat své zájmy.
Georgievová dříve spolupracovala se společností Incheba, která je v současnosti nájemcem Výstaviště. V minulých měsících pak jednala za organizátory veletrhu Beauty expo, kteří měli s Inchebou několik sporů. Podle mluvčího Incheby Radovana Ježoviče dluží organizátoři Beauty expo Inchebě dosud peníze za konání podzimního veletrhu. Ti to ale popírají. Ježovič také Georgievovou podezírá z toho, že vůči Inchebě využívá informací, které nabyla v době, kdy pro Inchebu pracovala.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení