Reklamu pojišťovny Generali bude dělat agentura Hullabaloo

19. 3. 2010 08:03

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

DPD s agenturou Realness uspěly na evropských SABRE Awards

Ze 13 nominovaných českých projektů v evropské PR soutěž SABRE Awards získala cenu kampaň cílená na kurýry DPD.

Reklama
SDG

V tendru pojišťovny Generali na kreativní agenturu uspěla společnost Hullabaloo. Pojišťovna ve výběrovém řízení oslovila pět firem. Vítězná agentura bude mít na starosti přípravu chystané reklamní kampaně. Informoval o tom tiskový mluvčí Generali Jiří Cívka. Finanční údaje kontraktu neuvedl.
„Výběr nejlepšího řešení nebyl vůbec jednoduchý. Všechny oslovené agentury, mezi nimiž byla i renomovaná jména reklamní branže, představily řadu zajímavých kreativních návrhů,“ uvedl marketingový ředitel Generali Filip Kahoun. Hullabaloo podle něj nejlépe naplnila zadání a kreativní koncept nejvíce vyhovoval požadavkům pojišťovny. Obě strany nyní dokončují poslední detaily smlouvy. Agentura Hullabaloo působí na českém trhu od roku 2008. Mezi její další klienty patří například Vitana, Heineken či Mediatel, v Rusku a na Ukrajině pak i Coca-Cola.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Pomáháme značkám myslet ekologicky

Pomáháme značkám myslet ekologicky

Trend udržitelnosti je patrný i na eventech. Šafy production radí značkám, jak k němu přistupovat a společně s nimi přichází s inovativními aktivitami.

Bude i český sport bez odpadu?

Bude i český sport bez odpadu?

Ty největší sportovní kluby už podléhají povinnému nefinančnímu reportingu, za pár let se to bude týkat i těch menších. Český sport témata ESG zatím spíš míjel. To se ale začíná měnit.