V tendru pojišťovny Generali na kreativní agenturu uspěla společnost Hullabaloo. Pojišťovna ve výběrovém řízení oslovila pět firem. Vítězná agentura bude mít na starosti přípravu chystané reklamní kampaně. Informoval o tom tiskový mluvčí Generali Jiří Cívka. Finanční údaje kontraktu neuvedl.
„Výběr nejlepšího řešení nebyl vůbec jednoduchý. Všechny oslovené agentury, mezi nimiž byla i renomovaná jména reklamní branže, představily řadu zajímavých kreativních návrhů,“ uvedl marketingový ředitel Generali Filip Kahoun. Hullabaloo podle něj nejlépe naplnila zadání a kreativní koncept nejvíce vyhovoval požadavkům pojišťovny. Obě strany nyní dokončují poslední detaily smlouvy. Agentura Hullabaloo působí na českém trhu od roku 2008. Mezi její další klienty patří například Vitana, Heineken či Mediatel, v Rusku a na Ukrajině pak i Coca-Cola.
Agentura roku se blíží do finále, hlavní shortlisty jsou zveřejněny
Boomerang Communication, McCann Prague, nebo VCCP? Kdo se letos stane vítězem hlavní kategorie Agentury roku?