Reality show o letuškách

26. 3. 2010 09:03

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.

Reklama
SDG

Životy pěti letušek amerických aerolinií Virgin America, které na palubě letadel cestují Spojenými státy, sleduje nová reality show Fly Girls (Létající dívky), kterou tento týden začne vysílat televize CW. Na diváky čekají mimo jiné nepříjemní pasažéři nebo večírky v proslulých amerických velkoměstech jako Las Vegas či New York, napsala agentura AP.
Osm půlhodinových epizod přivede diváky do bytů v Los Angeles, které letušky společně sdílejí, přiblíží jim hodiny jejich práce, jednání s nevrlými pasažéry a večírky během zastávek v Las Vegas, Miami Beach a New Yorku. Seriál, který tento týden uvede premiérově americká televize CW, slibuje příběhy naplněné romantikou, rodinnými vztahy a přátelstvím.
„Všechno, co uvidíte, je skutečné – všechny vztahy, všechny reakce,“ uvedl producent Jeff Collins. „Seriál má mnoho zvratů a otoček, některé jsou velmi osobní. A všechny jsou opravdové. Nemůžete je vyrobit,“ dodal.
Producenti seriálu doufají, že Létající dívky jim dají díky své autentičnosti nad ostatními televizními realitami výhodu.
„Tyhle ženy přišly ke stolu s příběhem, s minulostí,“ řekl Collins. Všechny dívky se podle něj znaly nebo přátelily už před začátkem natáčení.
Osmadvacetiletá Tasha Dunniganová pracuje pro Virgin America, sídlící v San Francisku, téměř tři roky, tedy od srpna 2007, kdy aerolinky začaly létat. „Mým prvořadým cílem je ukázat lidem, že jsem svobodná matka, že mám syna a že vše je možné,“ řekla Dunniganová.
Natáčení práce letušek znamenalo pro filmařský štáb balancování na hraně federálních nařízení a požadavků aerolinií, kterým musela produkce vyhovět. O seriálu jednal s leteckou společností také Federální úřad pro letectví (FAA). Aerolinky musely souhlasit s tím, že během natáčení bude na palubě přítomen člen vedení společnosti a že štáb bude ještě před první klapkou vyškolen o letecké bezpečnosti a regulích FAA. Filmaři navíc nesměli při letu natáčet v kokpitu.
Aerolinie musely předem informovat cestující, že během jejich letu se bude natáčet. Letušky účinkující v seriálu sloužily jako dodatečná posádka, takže o pasažéry a palubní záležitosti se primárně staral jiný tým stevardů. Z bezpečnostních důvodů se natáčelo na méně vytížených letech. Prázdná místa tak někdy zaplnili filmaři.
Létající dívky nejsou první reality show, kdy televizní kamery kvůli filmování prošly bezpečnostními kontrolami na letišti. Americká televizní síť A&E natočila tři řady seriálu Airline o příhodách pozemního i palubního personálu a zákazníků společnosti Southwest Airlines. Další americká televize CBS v reality show The Amazing Race (Úžasný závod) často natáčí soutěžící před startem v sedadlech.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.

Více obsahu, moderní formáty. Portál iDnes.cz má nový design

Více obsahu, moderní formáty. Portál iDnes.cz má nový design

Zpravodajský portál iDnes.cz mediální skupiny Mafra po několika letech nabídne novou podobu. Zjednodušuje strukturu, zvyšuje podíl obsahu a klade větší důraz na moderní formáty. V první fázi prošla změnou domovská stránka a její hlavní části: Zpravodajství a Sport.