Novou ředitelkou marketingu prodejen Albert je Zlata Ulrichová

26. 3. 2010 11:03

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.

Reklama
SDG

Společnost Ahold Czech Republic, která patří mezi největší obchodní řetězce v Česku, zřídila novou funkci ředitele marketingu prodejen Albert. Jejím výkonem od začátku března pověřila Zlatu Ulrichovou, sdělil dnes ČTK mluvčí českého zastoupení Aholdu Libor Kytýr. Ulrichová v minulosti působila jako manažerka marketingu a vnějších vztahů hobbymarketů OBI.
„Jmenováním Zlaty Ulrichové značka Albert rozšiřuje a posiluje své marketingové oddělení. Zlata bude ve své pozici odpovědná Edu van de Weerdovi, viceprezidentovi pro oddělení Marketing, Format & Merchandising,“ uvedl Kytýr.
Ulrichová bude podle Kytýra zodpovědná za řízení marketingového oddělení, posilování vnímání značky Albert na českém trhu a koordinaci jednotlivých marketingových aktivit značky Albert.
Ahold Czech Republic nyní v Česku provozuje zhruba 280 supermarketů a hypermarketů Albert. Předloni byl Ahold třetím největším obchodním řetězcem v České republice.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.

Více obsahu, moderní formáty. Portál iDnes.cz má nový design

Více obsahu, moderní formáty. Portál iDnes.cz má nový design

Zpravodajský portál iDnes.cz mediální skupiny Mafra po několika letech nabídne novou podobu. Zjednodušuje strukturu, zvyšuje podíl obsahu a klade větší důraz na moderní formáty. V první fázi prošla změnou domovská stránka a její hlavní části: Zpravodajství a Sport.