Nikon spustil regionální kampaň

9. 3. 2010 15:03

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Koncept Nature Positive – od myšlenky k akci

Den Země je ve společnosti Mattoni 1873 každý den, sahá od cirkularity a snižování uhlíkové stopy až k obraně biodiverzity.

Reklama
SDG

Imageovou kampaň propagující tradici a profesionalitu značky běžným uživatelům s různými fotografickými ambicemi spustil tento týden Nikon. Její slogan je „I am Nikon“, vystupují v ní majitelé fotoaparátů. Snahou společnosti je vyprovokovat uživatele ke sdílení snímků. Část kampaně je vyhrazená představení nové řady fotoaparátů Coolprix. Značka nasadila komunikaci v Evropě a Jihoafrické republice do televize, na internet, do sociálních sítí, součástí je microsite (www.iamnikon.com). Vytvořila ji nizozemská pobočka agentury Jung von Matt/Spree.

 

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Pomáháme značkám myslet ekologicky

Pomáháme značkám myslet ekologicky

Trend udržitelnosti je patrný i na eventech. Šafy production radí značkám, jak k němu přistupovat a společně s nimi přichází s inovativními aktivitami.